Workshop van Simone Levie

Vandaag vroeg uit de veren en voor dag en dauw in de auto. Op naar de Bilt voor een workshop van de landelijke vrouwenvereniging VVAO.

Een cursus bloggen van Simone Levie.

http://www.simonelevie.nl/

Het is een dag die voorbij is gevlogen. De tips die ik meekreeg heb ik verwerkt in OneNote en ik zal er de komende weken meerdere van uitwerken.

Naar aanleiding van de adviezen ga ik meer met SEO doen.

We hebben een aantal oefeningen gedaan. Die gingen er vooral om hoe lezers te trekken en je blog bekendheid te geven.

We kregen veelzijdige tips mee en een mooi boek @DeStudentcoach Social Media onmisbaar voor het succes van de student, geschreven door Inge van Erkel en Simone Levie.

Verder heb ik mijn netwerk weer kunnen uitbreiden. Kortom een zinvolle en inspirerende dag.

de studentcoach

)

.

Geef een reactie

