Je ongemakkelijk voelen

Ongemak is niet gemakkelijk.

Het voelt opgelaten en niet kalm.

Je voelt je jezelf niet. Je voelt je niet zoals je meestal bent.

Dat gebeurt mij wel eens als ik teveel wil. Of als ik me teveel wil aanpassen. Ik zou het mezelf kunnen gunnen om de tijd en de ruimte te nemen en me te ontspannen.

Maar soms is het gewoon het gevoel wat hoort bij een (nieuwe) situatie, dan is het een kwestie van verdragen.

En het kan ook zijn dat het gevoel je iets vertelt over wat er aan de hand is. Dan kun je het beste stil worden en opletten.

Geef een reactie

